14.3.12

Lak, læder og en sort streg...

Nej, det er ikke beskrivelsen af mit outfit i dag! Det er et lille projekt, jeg har været i gang med. Stærkt inspireret af hende her har jeg nemlig lavet mig en halskæde. Det er virkelig nemt!





Jeg har klippet en "diamant" af læder, malet med neglelak, tegnet op med en sort sprittusch og lakeret med en klar neglelak til sidst - for holbarhedens skyld. Jeg overvejer forskellige andre små projekter med samme materialer - som det første vil jeg forsøge mig med et hårspænde. Det vil jeg vise en af de næste dage!

2 kommentarer:

  1. FED halskæde! Opdagede din blog via Anne Sofies indlæg - glæder mig til at følge med hos dig :-)

    SvarSlet
  2. Tak! Og den var så nem at lave! :-) Jeg har også været forbi dig i dag (via Anne Sofie), og har allerede meldt mig som fast læser - Synes dine billeder er super fine!

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...