27.4.12

GIVE AWAY!

SAVILA fylder 2 måneder i dag, og det skal fejres! Derfor udlodder jeg hele 4 fine præmier, nemlig Mr. Racoony (s tvilling), en lille blå hjemmegjort makeup-pung/clutch og to flettede armbånd!




Alt du skal gøre for at deltage er:

1 lod for en kommentar på dette indlæg (Husk at skrive din email, hvis du ikke har en blog).
2 lodder for at være/blive fast læser.
2 lodder for at skrive et indlæg om min giveaway på din blog.
2 lodder for at linke til min giveaway i sidebaren på din blog (Brug venligst øverste billede).
Der er altså mulighed for 7 lodder i alt - HUSK at skrive hvor mange lodder, du deltager med!

Ih, jeg håber sådan, at I vil deltage! :-)

27 kommentarer:

  1. 5 lodder tak ; )

    Min blog er også 2 måneder... men først imorgen ; ) Derfor har jeg også en give-away - pudsigt!

    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Savila - tak fordi du deltager i min give-away... husk at blive læser hvis du vil vinde ; ) Denne give-away er kun for mine læsere nemlig....

      Slet
    2. Ej, det troede jeg da jeg var!? Nå men, jeg forsøger igen :-)

      Slet
  2. Fine ting - jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  3. 3 lodder til mig - kommentar + fast læser

    SvarSlet
  4. 1 lod til mig! sofiehoelgaard@gmail.com

    SvarSlet
  5. Hejsa

    Sikke en skøn Give away. Jeg er med med 3 lodder.

    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  6. Jeg er helt sikkert med på din fine give away. Jeg deltager med 5 lodder:-)

    SvarSlet
  7. Fantastisk give away! Jeg vil gerne deltage med 5 lodder!

    SvarSlet
  8. % lodder til mig!!! Mr. Racooneys tvilling er for laber :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. det var altså 5 lodder til mig :-)

      Slet
  9. Lækker give away! Jeg vil meget gerne være med på 3 lodder :D

    SvarSlet
  10. Deltager med 3 lodder, meget fin blog! :)

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Dejlige sager, jeg vil gerne være med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  12. Sikke en fin give away! Jeg vil gerne være med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  13. 3 lodd, følger på Bloglovin :o) dinkafox@yahoo.com

    SvarSlet
  14. Tar 1 lod :-)
    Kristoffer kristoffer.folleso@gmail.com

    SvarSlet
  15. 1 lod på mig! dinakraeva@gmail.com

    SvarSlet
  16. Den ræv er bare for sød, den ville jeg gerne vinde. Deltager med 5 lodder. Knus Heidi

    SvarSlet
  17. 3 lodder og mega krydsede fingre herfra :)

    Har linket til din Give Away på min blog under "Give Aways" - ved ikke om det tæller for noget, men synes da budskabet skulle spredes :)

    Hvor er det en fin blog du holder dig! :)

    SvarSlet
  18. Hej Savila

    Jeg smider 2 lodder mere i "lykkeposen" (fem ialt) nu har jeg nemlig fundet ud af hvordan man linker :-) Tusind tak for hjælpen.

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder! :)
    Mvh, Wildflower

    SvarSlet
  20. Kan se jeg lige kan nå at være med på en slutspurt. :) Vil gerne deltage med 5 lodder.

    SvarSlet
  21. Sååå fine ting - har to lodder med :)

    SvarSlet
  22. Jeg vil meget gerne være med på 3 lodder :-)
    Kh Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...