4.4.12

I ♥ Notebooks

En af mine allerstørste svagheder er notesbøger! Det lyder måske lidt fjollet, men ligesom andre har en svaghed for sko eller tasker - Ja, så har jeg det altså sådan med nye, smukke og lækre notesbøger. For lidt tid siden flyttede et par fra MiniMega ind, og i går blev samlingen endnu større, da jeg faldt over to fra Hay. Jeg glæder mig allerede til at fylde dem med tegninger og skriblerier!

Har du også et eller andet, som du bare ikke kan gå forbi uden at snuppe lidt med hjem?



2 kommentarer:

  1. Åh, jeg har det på fuldstændig samme med med notesbøger og jeg køber minimum en om måneden. Jeg har en kasse stående med skønne ubrugte notesbøger :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre at det ikke kun er mig! :-)

      Slet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...