25.4.12

Magasiner!

Mens det regner og blæser udenfor, hygger jeg med masser af boligmagasiner.

BoligLiv bliver leveret til døren en gang om måneden - Jeg elsker det blad! De engelske magasiner køber jeg en gang i mellem. Jeg synes det er rart med lidt inspiration, som rækker udenfor vores egen lille andedam - og så har begge magasiner virkelig lækre billeder.

"Alt for damerne - INTERIØR" er det første gang jeg køber, og desværre formentlig sidste gang. Havde sådan håbet på endnu et (ikke alt for dyrt) magasin fyldt med inspiration, men jeg synes mest af alt, at det er én stor reklame - og ved en hurtig optælling er de 60 ud af ca 120 sider enten "køb det her" eller egentlige firmaannoncer, og så kunne jeg jo næsten ligeså godt have kigget bladet fra et storcenter igennem.

Har du et yndlingsblad - og hvad synes du om Alt for damernes nye boligmagasin?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...