12.4.12

Sig goddag til...

Miffy!




Miffy er en lille kanin, som elsker solskin, og at ligge og dase hele dagen. Miffy er lidt ubeslutsom, men hendes livret er helt bestemt softice med masser af chokoladekrymmel!

Da jeg sad ved symaskinen i går, fik jeg pludselig lyst til at lave nogle små dyr. Formen og ansigterne poppede ligesom bare frem, og så var der jo ikke andet at gøre, end at komme i gang! Jeg elsker virkelig følelsen af kreativitet, der bobler. Miffy er lavet af bomuldslærred, og det småblomstrede stof er fra en meget gammel H&M-top.

Og, så må jeg da også lige sige tak til Anne Sofie, som i dag har lavet et indlæg om 3 nye blogs, som hun synes er værd at holde øje med - og Savila er en af dem! Jeg er bare så glad for, at hun har lagt mærke til de små ting, jeg går og laver! Så - Tusind tak Anne Sofie! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...