1.5.12

Mit hemmelige projekt...

... er ikke så hemmeligt længere.

I går fik min veninde nemlig den lille babydragt, jeg har syet til hendes lille pige (som kommer til verden til august). Det er første gang jeg syr noget efter et egentligt mønster, og jeg synes godt nok ikke, at der fulgte særlig mange instruktioner med. Derfor er det meste gjort på gefühl, også fordi jeg da lige blev nødt til at sy "foer" i hætten :-) Dragten er syet i en superblød mintfarvet fleece, den har lilla rib i arme og ben, og "foret" og bindebånd har et fint mint/lilla/koral print. Jeg er faktisk helt stolt af resultatet :-)






1 kommentar:

  1. Jeg elsker den og har bare lyst til selv at kravle i den og blive nusset og pusset! Tusind tak! Hun bliver den SEJESTE Lillepige i hele verden!!!

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...