24.5.12

TAK!

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer på min Give Away! Det gør mig simpelthen så glad, at I vil være med - og jeg har læst samtlige kommentarer flere gange :-) Det her med at blogge er jo relativt nyt for mig, og jeg er nok stadig ved at "finde min stil", og jeg lærer hele tiden nye ting - Både ved trial and error og af de mange dygtige bloggere rundt omkring. Og jeg er så overvældet over, at der er så mange af jer derude, som allerede har lyst til at være faste læsere her hos mig - Hele 36 søde mennesker! :-)

Så et kæmpe-mega-gigantisk tak fra mig til jer! Jeg glæder mig meget til at trække en vinder på søndag!

(Et billede uden egentlig relation til indlægget, men jeg synes den er så fin. En isbjørneballon! - Naturligvis lånt fra Pinterest)

2 kommentarer:

  1. Jamen selvfølgelig vil jeg da være læser af din blog- du har mange fine ting og glæder mig til fortsat at følge den- så velbekomme- kig også gerne forbi mig. Knus heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi!
      Mange tak! Jeg har da allerede været forbi din fine blog - og det bliver bestemt ikke sidste gang :-)

      Slet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...