1.6.12

Halskæde-krave

Eller måske krave-halskæde?

Top-moderne er det med en lille feminin krave, men til trods for, at denne her er super skøn, så bliver det altså lidt for tuttenuttet til mig. Jeg elsker kjoler og feminine lækkerier, men når man kun er 1.56 høj og ligner (i følge drengen i føtex-kiosken, som altså skulle se ID!) en på 16 år - så går den altså ikke. Jeg synes dog ideen er rigtig fin, og derfor har jeg lavet mig denne enkle udgave af en guldfarvet kæde. Hvilken stil er du til?

7 kommentarer:

  1. Hvor er den fin(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/05/give-away-nr-6_30.html

    SvarSlet
  2. Hej Dyreglad-pige
    Mange tak! :-)

    SvarSlet
  3. Hei hei. dette var stilig.
    Det var bloggen din også.
    La meg til som følger.
    Velkommen inn til meg.
    Karianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karianne!
      Tusind tak - Hvor er det hyggeligt, at du er kommet forbi min blog :-)

      Slet
  4. Sikke en sød hals kæde.. Jeg er desvære ikke så god til guld til mig selv.
    Så jeg ender med ikke at lave så meget i det.. Nå tilbage til sprøgsmålet.. min stil er enkelt og feminin...
    Jeg er 1.61 og det er først efter jeg har fået mine drenge at folk er begyndt at mene jeg ligner min egen alder... Men det har både fordel og ulemper.. hun ligner jeg en på 34 hvor jeg før lignede en på 18.. py jeg bleve meget gammel på meget kort tid...

    SvarSlet
  5. Jeg faldt lige over din fine halskæde via Pinterest, og den idé er bare så god. Den låner jeg, hvis det er okay?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Julia! Du kan tro, at du må låne den! :-)

      Slet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...