2.11.12

GIVE AWAY


Jeg er stadig helt tosset med mine nye "juletræer", og jeg vil gerne dele glæden med én af jer. Derfor kan du vinde to træer magen til og to hama-snefnug i denne før-jule Give Away!

Jeg trækker en vinder den 30. november - så træer og snefnug kan få lov at pynte det meste af december hos vinderen :-)

Alt du skal gøre for at deltage er:

1 lod for en kommentar på dette indlæg (Husk at skrive din email, hvis du ikke har en blog).
2 lodder for at være/blive fast læser.
2 lodder for at linke til min giveaway i sidebaren på din blog.
Der er altså mulighed for 5 lodder i alt - HUSK at skrive hvor mange lodder, du deltager med!

26 kommentarer:

  1. Sikke fine ting, jeg snupper to lodder:-)
    Hilsen Karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  2. Ej hvor fint. Jeg napper 3 lodder. Hilsen Tine (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  3. jeg vil gerne deltage med 3 lodder - desværre kan jeg ikke lige linke fra telefonen

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 2 lodder, og du er meget velkommen til at deltage i min give away:-)

    SvarSlet
  5. sikke nogen flotte træer, 5 lodder til mig:)

    SvarSlet
  6. Deltager med 3 lodder :-)
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  7. jeg nupper 5 lodder

    kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  8. Åhhhhhh.....Hvor ville min mor blive glad for disse ting:)Dette kunne sikkert være noget for hende:)
    Kan desværre kun deltage med 3 lodder, da jeg ikke har min egen blog:( ....øv'
    Hilsen Louise
    1i1e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  9. deltager meget gerne med tre lodder!
    mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg prøver lykken med 5 lodder - vil da rigtig gerne vinde :-)

    SvarSlet
  11. Jeg deltager meget gerne med 3 lodder
    Rigtig god aften :o)

    SvarSlet
  12. Ælsker bare papir-foldeting - de er ræddi fine! Deltager med 1 lod, tak :-)

    Mvh Annika

    janka(snabela)get2net.dk

    SvarSlet
  13. Jeg snupper 5 lodder :o)

    Kig evt. forbi på min blog og se min give away :o)

    SvarSlet
  14. så fine nogle træer, 3 lodder til mig

    SvarSlet
  15. Jeg snupper 3 lodder :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  16. sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage med tre lodder :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Her skal jeg da også være med! :) 2 lodder tak :)

    SvarSlet
  18. du lodder, tak. de er bare så SMADDERfine

    SvarSlet
  19. Her vil jeg være med, de er smukke og enkle- lige noget for mig :)
    Det var oveni en god mulighed for at følge din blog, jeg glæder mig til at læse med!

    - Cecilie med 2 lodder

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...