28.11.12

Overraskelse!


Igår aftes var vores rigtig gode venner forbi til middag, og de havde en fin overraskelse med! Som jeg skrev i forrige indlæg, så laver jeg jo pakkekalendere hvert år - og det har jeg gjort de sidste mange år. Sidste år var det blandt andre dette vennepar som fik - og tænk sig - i år har jeg fået en retur! Det har jeg aldrig fået før - og jeg er helt vildt overrasket og glad for den - Så tak Maria og Christian! :-)

P.s. Min ikke spor krea-interesserede veninde har virkelig gjort sig umage med tallene - De er tegnet spejlvendt og skåret ud i fint papir - Thumbs up til hende! :-)

1 kommentar:

  1. Det er SÅ meget din tur til at få glæden ved en pakkekalender:-) Den er lavet med kærlighed til dig - fordi du er den bedste veninde vi kunne ønske os:-)

    MØS

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...