24.7.13

Til Vægs // On the Wall #1

Jeg vil rigtig gerne vise jer lidt af det, jeg har lavet gennem tiden, og som pynter vores vægge herhjemme. Jeg håber, at I vil kigge med – og at I måske endda bliver inspireret til egne kreationer :-) 


  
Her har jeg lavet to billeder med lidt af alt det, vi havde liggende herhjemme. Romberne er klippet i genbrugspapir og kunstlæder, og nogle af dem har jeg malet kobberfarvede - og en enkelt blev gul. Resten er gamle kork-dækkeservietter, som jeg har klippet i forskellige former. Jeg havde egentlig ikke en plan på forhånd - det tog ligesom bare form efterhånden - let og sjov pynt til væggene!

Hvad synes I om resultatet - og begiver I jer også ud i projekter uden en plan?

// My own creations. Made from recycled paper, fake leather and some old cork place mats. I love projects without a plan - just letting creativity unfold as I go along. Fun and easy! // 

2 kommentarer:

  1. Skæg kombination af materialerne, det ser rigtig godt ud synes jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke! Det var virkelig et spørgsmål om, hvad jeg fandt først i skufferne :-)

      Slet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...