19.8.13

Julemarked?


Jeg går med tanker om en stand på et julemarked. Hvilket ved jeg ikke endnu - og hvad jeg skal sælge - ja, det er også stadig på idestadiet. Jeg tror dog virkelig, at det kunne være hyggeligt - også i processen med at få gjort alle ideerne til virkelighed i løbet af de næste måneder.

MEN, jeg kunne altså godt bruge et par råd fra erfarne julemarkedssælgere! Hvilket marked er det bedste, hyggeligste, det med mange besøgende? (Og i en nogenlunde nærhed til København i bil?) Og er der mon nogen derude, som også går med tanker om en stand, som vil dele deres overvejelser?

Find mig på Instagram HER
Følg mig via Bloglovin HER
Se mine pins på Pinterest HER

4 kommentarer:

  1. Roskilde julemarked arrangeres for 3. gang i år. Super proffesionelle arrangører, mange besøgende - men MEGA koldt :) Kan anbefales!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina! Tak for anbefalingen :-) Ja, Roskilde Julemarked er en rigtig god idé - Var der (som besøgende) sidste år, og det var jo virkelig fint - og som du siger, møgkoldt! :-) Jeg tænker bare, at prisen for en stand måske er liiidt høj for en nybegynder, for der skal da godt nok sælges en del, hvis det ikke skal være en udgift at tage afsted :-)

      Slet
  2. Det lyder hyggeligt. Vil spændt følge med. Kender desværre ikke nogle julemarkeder.
    Jeg har dog booket en stand ved Carlsberg den sidste weekend i august. Glæder mig til at se hvordan det er, har ikke haft en stand før.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sine! Nu må vi se, om det bliver til noget - Det er i givet fald første gang jeg skulle prøve at sælge nogle af mine ting. Og nu får jeg pludselig lidt præstationsangst :-) Det lyder spændende med Carlsberg - Var ude og kigge ved Boxland for et par uger siden, men fik ikke rigtig noget med hjem. Det kunne være, at vi skulle tage endnu en tur derud - så kunne jeg jo også få hilst på dig :-)

      Slet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...