12.8.13

Prikker!

Jeg har altid en masse udklip liggende med opskrifter fra forskellige blade - normalt i et stort uorganiseret kaos, og jeg får dem derfor sjældent brugt. Nu har jeg endelig fået styr på dem - med hjælp fra et par af mine (mange) notesbøger og de nyligt indkøbte neonklistermærker fra SG. Det har blandt andet den fordel, at jeg ikke har brugt lim, som jeg ellers synes siderne bliver lidt krøllede af. Og nu har jeg lagt et par ark mærker ind bagerst i bøgerne, så det er hurtigt og enkelt at sætte opskrifter ind løbende.

Har I jeres opskrifter siddende ordentligt i et system - eller har I ligesom mig (haft) kaos i det? :-)

P.S - På billede 2 er verdens bedste opskrift på kartoffelpizza - Jeg tilføjer altid lidt sprødstegt parmaskinke på toppen - så er den god som aftensmad, og lidt mere mande-venlig! Opskriften er vist oprindeligt fra Irma.




Find mig på Instagram HER
Følg mig via Bloglovin HER
Se mine pins på Pinterest HER

4 kommentarer:

  1. Det ser da smart ud.
    Jeg har et ringbind med plastiklommer, hvor jeg gemmer de opskrifter jeg finder. Har delt dem ind i kategorier, Kage, brød, supper og hovedretter. (tror nok der er en masse andre kategorier også) Fik sorteret i det for et års tid siden, så jeg ikke længere blev irriteret over at jeg ikke kunne finde de opskrifter jeg skulle bruge ;-)
    Tak for den fikse idé med neon-prikkerne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, det lyder velorganiseret :-) Har du fået brugt dine prikker?

      Slet
  2. Super ide og ser frisk og smart ud på en og samme tid :-) Tillykke med din nye personlige kogebog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina. Tak for din rare kommentar - ikke mindst fordi jeg derfor opdagede din blog- Jeg vil helt sikkert kigge forbi igen :-)

      Slet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...