3.9.13

Wedding Planner #1

Sidste år på denne tid hjalp jeg vores gode venner med planlægningen af deres vinterbryllup d. 10.11.12. Det startede med invitationerne, derefter oppyntning og så borddækning og alle de små detaljer. Det blev så fint, og måske det kan være til inspiration for nogle af jer, der går og planlægger lige nu. Dels på grund af årstiden, dels fordi vores venner ikke er til det store tjuhej, valgte vi at gå den klassiske vej - og holde det hele i hvid, sølv, glitter og mint.

Invitationerne, som er det første jeg vil vise, blev lavet i photoshop og printet på lækkert papir herhjemme. Det tog lidt tid at få det hele rigtigt, men det var også en hyggelig proces (synes i hvert fald bruden og jeg)! :-)




Flere gange i løbet af dagen og aftenen blev jeg spurgt, om jeg mon arbejdede som bryllupsarrangør - Ih, sikke en drøm det ville være! :-)

Find mig på Instagram HER
Følg mig via Bloglovin HER
Se mine pins på Pinterest HER

2 kommentarer:

  1. Wauw! Det ser vildt godt ud! Håber ikke du skulle lave 150 indbydelser.
    Er også ret vild med dit nye design på bloggen. Der sker lidt hos dig for tiden.

    SvarSlet
  2. Heldigvis var det ikke 150 der skulle laves! Så havde jeg nok givet op undervejs :-) Og tak, jeg fandt mig vist aldrig rigtig til rette i det forrige design, så nu prøver jeg det her i stedet. Har forsøgt at gøre det mere enkelt og med større fokus på billederne. Er glad for at du kan lide det :-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...