7.5.12

Møtrikker

Jeg har leget lidt med møtrikker! Egentlig var det meningen, at jeg (ligesom så mange andre) ville forsøge mig med dette flettede armbånd, men da jeg sad med møtrikkerne i hånden, poppede en anden idé frem - "hvorfor ikke lime dem sammen til mønstre i stedet"? Og pludselig havde jeg lavet en masse vedhæng til halskæder!






Jeg har allerede haft de fleste af halskæderne på. Jeg synes, at de er super gode som en rå detalje til et feminint outfit - Det skaber en god balance.

Hvis du også vil smykker af møtrikker, så er det eneste, du skal bruge; lim og møtrikker - Dét er da nemt! :-) Hvis du også leger med møtrikker, så smid da endelig et link - Det kunne være sjovt at se, hvad andre har fundet på! Indtil videre har jeg kun set Frk. Smeds fine armbånd lige her.

8 kommentarer:

  1. Det ser super godt ud jo, er især vild med den første haldkæde :)
    Er det bare små møtrikker fra byggemarkedet og sådan noget som du har brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne Sofie. Det er bare møtrikker fra byggemarkedet - og den første er også min yndlings (sammen med nr. 3, som faktisk er ret fin på). Billede 2 er senere blevet til et armbånd :-)

      Slet
  2. De er virkelig flotte. Hvilken slags lim har du brugt for at få dem til at holde?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille :-) Jeg har brugt helt almindelig superlim. Det holder ok, så længe man ikke taber halskæden på gulvet (ved jeg af erfaring!).

      Slet
  3. Kan virkelig godt lide halskæden på billede nr. 3, har selv været i gang med at samle en lignende. gik bare lidt i stå. Det må blive en gang når bachelorprojektet er overstået.

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se, hvad du finder på :-)

      Slet
  4. Hold da op, hvor er dte en god idé- ser virkelig kunstnerisk ud. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så er det bare så sjovt at lege med! :-)

      Slet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...