14.5.12

Tju-hej-hvor-det-går!

Så gik der sørme en hel uge uden blogindlæg. Tiden flyver afsted, og jeg har haft så travlt. Heldigvis er der masser af kreativitet i kikkerten - Jeg skal blandt andet sy puder og punge, male nye loppekøb og lege videre med møtrikkerne. Her er lidt random pics fra den seneste uge - Jeg håber, at I også har haft en god weekend og har fået nydt det gode vejr :-)

(Brunch-æggedimser lavet efter denne opskrift)

(Brunch-hygge med masser af gode venner)

(Fine lyserøde roser - på et meget gammelt, men gratis loppebord)


(Mit seneste pudeeventyr)

(Lidt nye sommerfarver til samlingen)


2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud, ville ønske at min uge unden indlæg på bloggen havde set lige sådan ud. Tror desværre ikke det er så spændende at se billeder af en ordentlig stak papirer og en bærbar med bachelorprojekt. Dine brunch "kager" så ud til at have været virkelig vellykket. Sikke heldige gæster du har haft på besøg ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er det jo også nemt, at få det hele til at se skønt ud på billeder ;-) Men det var en god uge! Uh, sidste sommer sad jeg med mit speciale, begravet i bøger og artikler! Hvad er det for en uddannelse, du er i gang med?

      Slet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...