16.1.13

Nyt look - Før/efter!

Jeg er efterhånden blevet nogenlunde tilfreds med bloggens nye udseende! Jeg trængte til et mere ensartet, og mindre "nuttet", udtryk - og jeg synes, at det er opnået. Hvad synes du? :-)

Før:


Efter:


Et lille tip: Jeg havde selvfølgelig glemt at lave et screenshot af det gamle design, men min søde mand fandt hurtigt frem til "wayback machine" - et internetarkiv, hvor du kan gå tilbage og se din (eller andres) hjemmeside på et givent tidspunkt. Savila.dk var arkiveret den 3. juni 2012, og det er det, I kan se ovenfor.

9 kommentarer:

  1. Jeg kan lide det! Den blågrønne farve er rigtig flot.

    SvarSlet
  2. Din blog er blevet super-flot :) Jeg er også helt vild med den blålige farve. Den er lækker!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Tine! Ja, det gik pludselig op for mig, at man jo helt selv kan vælge - og hvorfor så ikke bruge sine yndlingsfarver :-)

      Slet
  3. Super enkelt og dejlig roligt at se på. Et rigtig godt resultat :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Cille! Det var lige netop det jeg gik efter :-)

      Slet
  4. Super at I fandt ud af hvordan man kunne "genskabe" bloggens udseende. Det ser virkelig godt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Du havde jo en rigtig god pointe dér!

      Slet
  5. Det er blevet rigtig flot. Et roligt, fint og sammenhængende udtryk.

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...