30.1.14

Bedre sent end aldrig // Free Printable Calenders




Jeg har altså ikke lige nået det der med en ny kalender før nu. Hverken den til tasken (savner den gode gammeldaws slags, kan bare ikke finde en lille og pæn én) eller den til væggen herhjemme.

Jeg har derfor kigget mig lidt omkring på det store internet, og har fundet en HEL MASSE fine kalendere, som du helt gratis kan downloade og printe - hvis du da ikke har klaret det med kalenderen for laaang tid siden! Der er i hvert fald noget for enhver smag. Selv har jeg valgt den nedenfor fra OhTheLovelyThings, printet på hvidt karton og samlet den med metalklemmen fra HAY (se den på instagram). Simpelt, nemt og hurtigt.


//Sandra


Find mig på Instagram HER
Følg med via Bloglovin HER
Se mine pins på Pinterest HER  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...