29.1.14

Hej derude!

(Et udpluk fra Instagram de sidste par måneder)

Det er ved at være 5 måneder siden sidste indlæg - og det er simpelthen så ærgerligt. Jeg er dog glad for at se, at flere af jer er blevet hængende, og at der stadig er en del der kigger forbi! Og der er da også en forklaring på fraværet.

I efteråret 2013 startede jeg i nyt job. Det er rigtig fint, og jeg er glad for at være der. Det skal dog ikke være nogen hemmelighed, at det også har været hårdt at starte et nyt sted med nye kolleger og i en funktion, som jeg lige skulle vænne mig til. Jeg har været super træt om aftenen, og kreativiteten har derfor været sat lidt på hold. Jeg har selvfølgelig stadig fulgt med på jeres blogs og på Instagram - men indlæg her og kommentarer i Blogland har ikke været i overflod!

Nu er jeg ved at være klar til et nyt år, med ny energi og masser af ideer, som bare venter på at blive ført ud i livet! Jeg elsker mit lille frirum her på bloggen, og jeg kan mærke, at jeg skal have kreativiteten tilbage i hverdagen. Jeg håber, at I stadig har lyst til at være med!

Jeg er også gået i gang med at ændre lidt på bloggens udseende (igen), og kan ikke rigtig finde ud af, hvilken vej jeg skal gå. Jeg vil meget gerne høre, hvad I tænker - trods jeg nok stadig ændrer lidt her og der! Og så kom jeg til at tænke på - Hvor læser I egentlig blogs henne? På computeren, på Ipad'en eller mobilen? Jeg bruger nok efterhånden mest vores Ipad, da jeg synes, at det er det nemmeste. Synes der er ret stor forskel på, hvordan blogdesign virker på de forskellige ting. Men er det egentlig stadig visning på computerskærmen man skal prioritere, eller bruger de fleste tablets eller mobil nu?

Anyways, jeg glæder mig til at skrive meget mere i den nærmeste fremtid!

//Sandra


Find mig på Instagram HER
Følg med via Bloglovin HER
Se mine pins på Pinterest HER  

3 kommentarer:

  1. Hej Sandra.
    det er blevet rigtig godt dit nye blogdesign.
    Jeg læser primært blogs på computeren, men det sker da også en gang i mellem at de bliver læst på mobilen.
    Men velkommen tilbage til den kreative verden :-)

    SvarSlet
  2. Hej Sine!
    Tusind tak! - Tror endelig jeg er ved at have fundet "min stil" :-) Det gik jo op for mig efter, at jeg havde skrevet dette indlæg, at man faktisk kan se, hvor sidevisningerne kommer fra i Blogger. Og det ser ud til at det er nogenlunde lige fordelt mellem computer og tablet/mobil. Så jeg vil forsøge at få det til at se ordentligt ud begge steder :-)

    P.s. Jeg er i gang med neglelak/øringe-projektet - viser det frem, hvis det lykkes - med stort link til din DIY, naturligvis :-)

    SvarSlet
  3. Det er blevet rigtig fint, dit nye design. Kan godt lide at det er så simpelt.

    Jeg læser blogs gennem en feed-reader (feedly), så det er egentlig sjældent, jeg ser blog-designet, da den kun viser selve indlæggene.
    Men med hensyn til at tilpasse til forskellige størrelser skærm, har det nærmest aldrig været mere varieret, end det er nu. Sidst jeg tjekkede min statistik havde 40% af mine læsere en skærm på 1280px eller over (stor computerskærm) og 40% en på 768px eller under (tablet eller mobil). Så det er svært at tilpasse indholdet så det ser godt ud både på rigtig store computerskærme og små mobiler. Selv eksperimenterer jeg lidt med noget responsivt design, som tilpasser sig alle skærme, men jeg ved ikke hvor meget blogger giver mulighed for det.

    Det ser forøvrigt rigtig spændende ud med din collage på det sidste billede. Får vi mon mere at se af den?

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer! Tak fordi du vil være med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...